وب نوشته های یک من :))


میخوام دوباره بنویسم:)

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ
داشتم پستای قبلیمو میخوندم دیدم چقدر مثه افسرده ها حرف زدم!!
گفتم من همون هانیم که همیشه می خندید؟!!
میخوام مث قبلنا که حرفامو تو وبم مینوشتم بنویسم 
اول اینکه بگم امتحانامون تموم شد..از امروز تا۱۰ روز دیگه استرااااحت
انقد من عذاب کشیدم این سه هفته کههه...
قسمتای اخر بعضی درسا وقت نشده بود بخونم شب امتحانی خوندم
گیاه و جانورشناسی کلی نام علمی دارن که خیلی سخته حفظ کردنشون
بدترین امتحانامم همین دوتا بودن...
امروز امتحان عملی جانور داشتیم انصافا سوالا سخت بودن
سه تا میز بود روی هر میز ۵-۶ تا میکروسکوپ بود که باید جانور روی اونو تشخیص میدادی
اصلا من خیلی بدشانسم همیشه کنارم کسی میفته که هیچی نخونده
اون احتمال چند درصدی تقلبم از بین میره!!
یکی از پسرای همکلاسیم کنارم بود که هیچی نخونده بود همه جواباشو از ورقه من نوشت!!
منم حرصم گرفته بود دستمو گذاشتم رو ورقم نبینه خخخخ..از ۱۵ تا سوال که تشخیص بود ۶تاشو مطمئنم که درست نوشتم

پ.ن : تصمیم گرفتم اتفاقی که برام میفته رو اینجا بنویسم.درسته قلم روونی ندارم ولی ی جوری ارومم میکنه اینکار
و اینکه حال بابابزرگم تقریبا خوبه شیمی درمانیشو شروع کردن دکتر میگفت خیلی تحملش زیاده...بابابزرگم اصلا دردو ب روی خودش نمیاره بیمارستانم کنار دانشکده منه هی میپرم بیمارستان دلقک بازی درمیارم میخندونمش که یکم شاد بشه..چ نوه ی گلیم به به:)))
۹۴/۱۰/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۴)

اولا ممنون بابت نظر زیبا ..
دوما بنویسید .. چون نوشتن خیلی خوب است ...

پاسخ:
:)
تصمیم دارم بنویسم
منم یه مدت وبو ول کردم
ولی هیچی مث همین وب و نوشتن به ادم آرامش نمیده :)

به به چقد گلی تو اصن 😄😄😄
پاسخ:
اره همینطوره:)

بلی میدونم..
اگه من جای اون پسره بودم که نذاشتی تقلب کنه  کار میکردم که دیگه دانشگاه نیای...
پاسخ:
:/
چرا مثلا؟!
شما میدونین مگه بچه های کلاس ما چجورین و من چرا بهش تقلب ندادم؟؟!
تو فقط از حرصت نذاشتی اون پسره از رو دستت تقلب کنه..
رک و راست بهت میگم تنگ نذری..
پاسخ:
نه من واقعا بلد نبودم خیلیاشو..از ۱۵تا سوال چنتاشو جواب دادم فقط!!
بعدشم اصن خوب کاری کردم..مث بچه ادم بگه مثلا جواب این سوال چی میشه!اون وقت من میگفتم...
+تو همه امتحانا کنار من میشست..مگه اون به من تقلب داد که منم تقلب بدم؟؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی