وب نوشته های یک من :))


استادای بی...!!!

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۷ ب.ظ

خیلی ناراحتم

نیم ساعته دارم گریه میکنم

فک میکردم همه این حرفا که راجع ب استادای بیشور میزنن جوکه و راست نیس

ینی ی آرایش کردن و جلف بازی میتونه اینقدر تاثیر گذار باشه؟!!!

اصلا فک نمیکردم استاد گیاهمون همچین ادمی باشه

تو کلاسمون هر دختری که خیلی لوس بود و همیشه استاد استاد میکرد از همه بیشتر گرفتن

منی که تو کلاسش فعالیت میکردم و تنها فردی بودم که تو ازمایشگاه خسته نمیشدم

هی نمونه میاوردم و با میکروسکوپ کار میکردم ازش سوال میکردم انصافه بهم کم بده؟؟

فک کنم با اونایی که علاقه دارن و فعالیت میکنن مشکل داره

نمره پسرا که از مال منم کمتره!!

یه دختر چادری بود تو کلاس که اونو انداخته!!!

خیلی نامردیه ب من ۱۵ داده ب اونی که ب خدا حتی نمیدونه کلروپلاست چیه ۱۷/۵!!

ادم خیلی حرص میخوره..واقعا انگیزش از این کارا چیه؟!

تو امتحانشم بچه ها تقلب میکردن حتی خودم دیدم که ورقه عوض میکردن

بعد منه خاک بر سرم ب خودم گفتم نههه من باید با تلاش خودم نمره بگیرم 

واقعا چرا باید اینکارا رو بکنیم؟! ی نمره ارزش اینو داره که ب استاد التماس کنیم!!


۹۴/۱۰/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۳)

۳۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۳ شادان ....
ای جااان. کاملا میفهمم چی میگی. همه مدل استاد وجود داره. یکی به چادریا بیست میده. اون یکی به قرتیا.
 یکی با دخترا بده یکی با پسرا. اما با وجود همه ی اینا ، دوره ی دانشجویی لذت بخشه. برو حالشو ببر
پاسخ:
اخه چرا اینجورین؟!نمیتونم درک کنم هدفشونو:(((
فعلا که واسه من لذت بخش نیس:(
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۷ شادان ....
منم نمیتونم درک کنم. ولی برام هم مهم نیس درک کنم. موضوع اینه که دنیا قانون داره. و شما به چیزی که لایقشی میرسی. شاید نمره ات بد شده. اما باید ببینی با  این نمره دنبال چی هستی؟ مثلا یه شغل خوب؟ مطمین باش اگه حقت باشه، این نمره نمیتونه تو رو ازش محروم کنه. 
پاسخ:
میدونم..این نمره ها هم ارزش ندارن و هرکسی باید تلاش کنه ک موفق شه ..
من از اولم نمره برام مهم نبود ولی اینکه می بینم اونایی که از من خیلی کمتر میدونستن زیاد گرفتن حرص میخورم..

چقد بعضی استادا بی شعورن :((

منم نمره هام افتضاح شده
حالا خوبه دوتا استاد مرد داشتیم اونام پیر بودن :||
پاسخ:
ی چیزی فراتر از بی شعوری!!

همه استادای ما مرد بودن:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی