وب نوشته های یک من :))


یکم بیشتر فکر کنیم

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ
از بچه های کلاسمون بدم میاد:((
ما یه گروه داشتیم تو تلگرام که من ی بار لفت داده بودم
بعد اون دوباره ی گروه زدن و گفتن اینجا فقط واسه اطلاع رسانی و این حرفاس
ولی بعد ی مدت دوباره شروع کردن ب حرف زدن!!
اینا ب کنار خب حرف بزنن
با اینم که خیلی باهم راحتن و با اسم کوچیک همو صدا میزننم کاری ندارم
با اینم که تو کلاس بعضی دخترا چقدر راحت بودن
و عین خیالشون نبود ک مقنعشون افتاده و چنتا پسر دارن بهشون نگاه میکنن کاری ندارم
ولی دیگه ادم تا چه حد میتونه راحت باشه؟؟!
دیروز یکی از پسرا تو گروه نوشت ک حوصلم سررفته و فلا
گفتن بیاین جرئت حقیقت بازی کنیم...
ی ربات اد کردن که خیلی سوالای بدی میپرسید نمیدونم دیدینش یا نه!
بعد پررو پررو به سوالام جواب میدادن
دوستم اس داد که چه وضعشه من لفت میدم
بعدش منم لفت دادم از گروه..
ینی سوالا طوری بودن ک من حتی خجالت کشیدم ب مامانم بگم
 البته با کلی سانسور!!تعریف کردم :)))
امروز دوستم میگفت هی منظر بودم اون کارایی ک ربات میگه رو انجام بدن!!
واقعا چرا باید این کارا رو بکنیم؟!
این دنیای مجازی طوری شده بعضی فکر میکنن میتونن هرکاری بکنن!!
کاش عوض این که بشینم چرت و پرت بنویسیم بشینیم چن تا کتاب بخونیم
کاش یکم فکر کنیم ب کاری که انجام میدیم تا بعدا پشیمون نشیم
...نمیدونم من زیادی حساسم یا واقعا اینا شورشو دراوردن؟!!

++ از شنبه کلاسامون شروع میشه و من هرروز باید این ادما رو تحمل کنم:((
درسته اصلا کاری ب کارشون ندارم ولی همین کاراشون خواه ناخواه تاثیر میذاره...


۹۴/۱۱/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی