وب نوشته های یک من :))


راهی برای شاد شدن

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ
من یه دوست دارم که خیلی دختر خوبیه..هرچقدرم اذیتش میکنم ناراحت نمیشه
این دوستم اهل مشهده..خب طبیعتا ترکی بلد نیست و من هی اذیتش میکنم!!
در عرض این ۳-۴ ماه من کلی کلمه بهش یاد دادم
البته مامان بزرگش اینجا زندگی میکنه ولی خب باهاش فارسی حرف میزنن
چند هفته قبل که اخرین امتحانمونم تموم شد..
من و این دوستم سوار تاکسی شدیم که برگردیم خونمون
دوستم یکم زودتر از من پیاده شد..
چون تو تاکسی هی فارسی حرف میزدیم راننده فک کرده بود که منم فارسم
بعد پیاده شدنه دوستم راننده گفت 
خانوم میخواین بیاین جلو که کسی سوار شد اذیت نشین
منم ذوق کردم گفتم بله مرسی
دیگه ب روی خودم نیاوردم که ترکی بلدم خخخ
بعضی از این راننده ها خیلی حرف میزنن..این بنده خدام حرفاش تو دلش مونده بود
چون فک کرد ترکی بلد نیستم همه حرفاشو ب فارسی گفت:))
وقتیم که میخواستم پیاده شم گفت من اینجارو مستقیم میرما اگه خواستین میتونین بیاین
گفتم نه دیگه مرسی همینجا پیاده میشم دستتون درد نکنه
.
.
.
اومدم خونه به مامان تعریف کردم مامان میگه خب این چ کاریه؟!!
میگم خو میخواستم عکس العمل مردمو نسبت ب افرادی که تو این شهر غریبن رو بدونم خخخ
بعضی وقتا اینجور کارا لازمه تا ادم یکم روحش شاد شه
خو امتحانمون سخت بود منم اعصابم داغووون چجوری شاد میشدم؟؟
باید ی راهی پیدا میکردم ک بخندم..چی بهتر از این خخخخ
تازه یه تنوعیم شد:))

۹۴/۱۱/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۱)

من سایت رو خواندم ... اما توجه من طور دیگری به فرفره معطوف شده بود . برای من هم همین جای سوال داشت که چرا تاس یا اون پلاستیک پوکر خاص بودن ولی فرفره دقیقا برعکس بود . گفتم خب اینو همه می دونن که فرفره در حالت عادی می ایستد مگر بازیگر فرفره ای ساخته باشه که هرگز نایسته ... و به همین علته که ترجیح می دهم فرفره نایسته .. چون اگر بایسته معلومه بازیگر هنوز در رویاست . و باید ضربه ای دیگر بهش زده بشه . و این کار با خودکشی هم امکان پذیر نیست .. و اگر داروی خواب آور هم بهش داده باشند مجددا به برزخ سقوط می کنه ...
فیلم گیج کننده ولی فوق العاده بود که حسابی ذهن آدم رو درگیر می کنه .. و پیچیدگی انسان رو .. این شاید دومین کار کریستوفر نولان باشه که واقعا عاشقش بودم ... و به نظرم این هم مثل بین ستاره ای زیبا بود ولی این پیچیده تر بود و الکی نیست که معروف ترین فیلم جهانه و همه دیدنش و اکثر صحته هاش صحنه های بزرگ سینمای جهانه ... دقت کنید اگر بخوان سینما رو در کلیپی تعریف کنند و یا آنونسی نشان بدهند حتما صحنه هایی از این فیلم هست .. و به نظر من رتبه 1 فیلم های ذهن من بود .. با اینکه حس می کنم قبلا هم دیدمش ...
ضمنا .. مهم نیست نقش اول تو رویاست یا واقعیت . مهم اینه به آرزوش رسیده .. و همین بسه .. دیگه نه فرفره مهمه ... نه چیز دیگر ..
ولی تحلیل فیلم هم جالب بود و به شماره قطار فکر نکرده بودم ..
در هر صورت ممنونم ...
و برام باعث افتخاره که ترکی هم بلدید ... چون من هم آذری هستم :)
پاسخ:
بله فیلم فوق العاده ای بود..من پارسال همین موقع ها دیدمش بعد دو ماه مونده ب کنکور تحلیلشو خوندم مغزم هنگ کرد..وقتی تحلیلشو خوندم فهمیدم ب خیلی چیزا تو فیلم دقت نکرده بودم...من کلا کارای نولان رو دوست دارم فیلماشو عالی میسازه:)
واقعا هم همینطوره همین که به آرزوش برسه و بچه ها ببینه و تو آرامش باشه کافیه دیگه رویا و واقعی بودن مهم نیس
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی