وب نوشته های یک من :))


ماجرای من و دوستم:/

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ

من یه دوستی دارم که خیلی دختر خوبیه..خیلی باهاش راحتم

از دبیرستان باهم دوستیم..دوم دبیرستان که بودیم نامزد کرده بود 

به کسی چیزی نگفت تا اینکه تو پیش بهم گفت!!!

نامزدش خیلی ازش بزرگه حدودا ۳۰ سالشه!!! 

بعد هروقتم میومد دنبال دوستم،دوستم میگفت که داییمه!

عاقا چند روز قبل با این دوستم داشتم حرف میزدم که یهو گفت هانیه ی چیزی شده 

ولی نمیتونم بهت بگم..

منم گفتم خو نگو خخخخ

گفت چیزه..من..اخه چجور بگم..

منم هی میگم نه نگو نمیخوااام خخخخ

گفت داری خاله میشی!!!

گفتم ینی چی؟؟؟!!

گفت هیچی دیگه دارم مامان میشم(با بغض)

گفتم برو بابا باور نمیکنم..

اصلا باور نمیکردم ولی انقد گفت و گفت که دیدم واقعا قضیه جدیه

گفتم پس عروسیت چی؟حالا چیکار میکنی؟

گفت عروسی نمیگیریم میرم ماه عسل!!!

خیلی بد شوکه شدم ینی ب جای اون من سکته کردم..در این حد!

دیگه گفتم کاریه ک شده..تبریک میگم بهت و فلان..

بعد کلی دلداری و خدافظی کردن بهم اس داده که هانیه شوخی کردم باهات:/

و من در اون موقع‌ :/

اخه این چ شوخیه!!

بهش زنگ زدم هرچی میتونستم گفتم خخخ

اخه خل بودن تا چ حد...میگه خودمم باورم شده بود داشت گریم میگرفت که اگه اینجوری بشه چیکار میکنم خخخ

خلاصه اینکه نتیجه میگیرم هیچ وقت حرفای دوست صمیمیتونو باور نکنین خخخخ



۹۴/۱۱/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۲)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۸ پریســـآتیـــــس : )
انقد از این شوخیا بدم میاد :/
پاسخ:
منم:(
ولی دوستمه چیکارش کنم..بعدشم بعضی وقتا اگه به خل بودن دوستت مطمئن باشی کلیم میخندی خخخ
سلام
فیلم رو دیدم و واقعا زیبا بود
فقط آخرش فرفره وایستاد یا نه ..
فکر می کنم کارگردان تصمیم رو گذاشته به عهده بیننده که بیننده خودش آخر فیلم رو برداشت کنه
پاسخ:
سلام
همین دیگه..کلی راجبه این فیلمه نقد شده بود 
اینجورم میتونیم بگیم..من ی جایی تحلیل این فیلمه رو میخوندم نوشته بود کلا این انفاقا شاید تلقین بوده و همش تو فکر کاب اتفاق افتاده
این فیلم عالی بود واسه اوردن همه صحنه ها یه دلیلی داشتن..
اگه اون نقد رو پیدا کنم لینکشو میگم بخونیدش:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی