وب نوشته های یک من :))


مگه اسم ادم یادش میره؟!!!

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ
دیروز رفتم اموزش و پرورش میگم تاییدیه تحصیلیمو نفرستادین دانشگاه..چیکار کنم؟
میگه اسمتون چیه نگاه کنم ببینم اینجاست یا نه!
اسممو گفتم که گفت هانیه با کدوم ه هست؟!
منم هول شدم گفتم با ح حسن!!!!!خخخخ
اسم خودمم نمیدونم چجوریه!!
وقتی دیدم داره حانیه مینویسه یادم افتاد که اشتباه گفتم خخخ

.
.
.
+چند روز پیش با دوستم رفتیم اموزش دانشکده
که بگیم عاقا چرا استاده اشتباهی فرستادین کلاس و الان ما چیکار کنیم و..
بعد کلی منتظر موندن..زنگ زدند نمیدونم کجا و کلی حرف زدند
اخرش گفتن استادتون عوض شده ب بچه ها بگین برگردن
بعد وقتی میخواستیم برگردیم اقاهه گفت شما تو ۲۰۶ نشسته بودین؟!
(منظورش کلاس ۲۰۶ بود)
دوستم گفت نه ما تو پرشیا بودیم خخخخ
البته یواشکی به من گفت ولی خیلی بد شد چون من به جای اینکه بگم بله خندیدم خخخ
.

۹۴/۱۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۲)

ترم 1
پاسخ:
ترم۲ :))
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۰ طاها میرویسی
خخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی