وب نوشته های یک من :))


تفسیر:(

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ
نمره دوتا از درسا رو گذاشتن:(
من اصلا باورم نمیشه ینی چی که استاد تفسیر به من ۱۷ داده:((
این استاده گفت هرکی کنفرانس بده ۲ نمره بهش میدم ولی نه به من نه به دوستم داده!!
 چقدر فحشش دادیم...
خب خیلی نامردیه من اون همه زحمت کشیده بودم دو سه تا کتاب خوندم رفتم کنفرانس دادم
ولی اخرشم اون نمره رو نده بهم..اه
دیروز اعتراض دادم ب نمرم..یه متنی نوشتم که انگار مثلا به اداره ای چیزی باید برسه خخخ

متن تجدید درخواست من:
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی
ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی دریغ شما در طول ترم تقاضای بررسی نمره کنفرانس خود را دارم...با تشکر

ولی برعکس دوستم نوشته که
 استاد خیلی ممنونم باید نمره دادنتون..اگه از کنفرانس من راضی بودین لطف کنین نمرشو لحاظ کنین

حالا کدوم یکی از اینا بهتره؟! خخخ
۹۴/۱۰/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۱)

منم ادبیات کنفرانس دادم :((
شدم ۱۷
ای خداااااااا 😣😣😣

پاسخ:
خیلی بده میدونم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی