وب نوشته های یک من :))


سگ وحشی خخخ

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ق.ظ

صبح ساعت۶ بیدار شدم با کلی ذوق و شوق که به به بالاخره دانشگاهمون شروع شد

و از بیکاری درمیام:)

ولی...

رفتم دیدم فقط دو تا از دوستام اومدن!!!

ما که از گروه لفت دادیم نمیدونیم که چ تصمیمایی میگیرن!

استادم خودش نیومده بود..

همین الان اومدم خونه 

البته بعد دانشگاه رفتم خونه مامان بزرگم 

انقد بهم چایی داد دیگه دل درد گرفتم برگشتم خونمون خخخ

امروز تو دانشکده ی سگی بود هی اینطرف اونطرف میرفت

چون این دانشکده مخصوص بچه های دامپزشکی و کشاورزیه کلی حیوون و درخت و اینجورچیزا توش هست!

کسیم تو محوطه نبود فقط من و دوتا از دوستام بودیم

یهو دیدم صدای سگ میاد و دوستم جیغ زد

برگشتم دیدم سگه دنبال دوستم میدووه و اونم با جیغ فرار میکنه

همین که من اون صحنه رو دیدم صدبرابر بیشتر از دوستم جیغ زدم و الفرار

بعد اون یکی دوستمم که دید اونم جیغ زد و فراااار خخخخ

دوستم چنان جیغی زد که من فک کردم سگه گازش گرفته واسه همون ترسیدم

انقد ترسیده بودم چشام از اشک پر شده بود خخخ

هی دوستام میگن هانیه زشته گریه نکن

میگم نههه انگار چیزی رفت تو چشم واسه همونه خخخ

خلاصه اینکه خیلی ترسیدم

اونجام گفتم اصن من میرم انصراف میدم!!

این چ وضعشه بابا..هرطرف میری یه سگیم باهات میاد

حالا سگاشونم مظلوم نیستن که وحشین وحشیییی



++ عاقا این انصافه معدل من بشه ۱۶/۹۸؟؟:(((

اگه اون استاد گیاه نامرد به من کم نمیداد الان معدلم بالای ۱۸ میشد:(

اگه یکی از استادا ۰/۲۵ بیشتر میدادن من الف میشدم

هیییی..ولی من عمرم برم پیش استادامون و نمره بخوام

اون دوصدمه خیلی حرصمو دراورد:( ولی دیگه چاره چیه..میخواستم خوب بخونم





۹۴/۱۱/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۳)

شجاعت  رو از زنان سرزمین وپارسی باید اموخت....
پاسخ:
من از سگ نمیترسم ولی این واقعا ترسناک بودد
خیلی بد حمله کرد:/ خخخ
چه دردناک...
چرا سگ ها رو همونطوری اونجا ول کرده اند توی محوطه؟
جالبه ...
اینجا .... هیچی ... سرجاش نیست ...
پاسخ:
:(
یه دونه سگ بود..
چی بگم؟!:( 
من اگه بودم واقعا از دانشگاه انصراف میدادم 😐

معدل ما هنوز نیومده
من مث خ... خوندم ولی از تو کمتر میشم 😟
پاسخ:
ما دو تا دانشکده داریم..ازمایشگاهامون خارج از شهره که اونجا سگ داره که اونم هیچ وقت نمی دیدیمش نمی دونم از کجا اومد یهو خخخ

من اکثرشو شب امتحانی خوندم ولی تو اون وقت واقعا خوندمااا ..که بازم نمره هام بد شد:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی