وب نوشته های یک من :))


نقاشی خخخ

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ

عاقا کمبود پست آوردم مطلب جدیدی ندارم بذارم

البته خاطرات قبل کنکورم هس ولی حس نوشتن ندارم خخخ

بعد مدت ها رفتم سراغ نقاشی

از وقتی وارد دبیرستان شدم چیزی نکشیده بودم حدودا چهار سالی میشه

امروز دیگه از بیکاری ب نقاشی پناه اوردم

البته خیلی خوب نشد چون مداد طراحی نداشتم با ی مداد ساده کشیدم همشو

اینم نقاشی

gk6u_img_20150627_100457.jpg

اول اینو کشیدم خیلی بد شد البته از جایی نگاه نکردم ساخته ذهن خودمه :))

کلا طراحی و سایه روشن یادم رفته خخخ باید بیشتر تمرین کنم

بعدش اینو کشیدم.دیگه دستام خسته شد از صبح می کشیدم اخرش خراب کردم:(

56ko_img_20150629_150005.jpg

همین دیگه

فعلا برم ببینم حس نوشتنم برمی گرده خخخ

۹۴/۰۴/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۶)

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ اقای مجهول مجهولی
اقا من پیشنهاد میدهم ک مرا هم بکش خخخ
بلدی مرا ب همان خوشگلی ک هستم بکشی ؟؟خخخ

پاسخ:
عکستو بفرست بکشم خخخ
ها نه که بسیار خوشگلی!!!زیباتر تر نیز می کشم خخخ

سلام نقاش خانوم
عکس منم میکشی؟؟/!!!!
خخخخخخخ

پاسخ:
سلام
خخخخ.ی بار عکسه یکی رو کشیدم بسه
بذار ببینم دوست داشت عکسه رو حالا خخخ
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۲ اقای مجهول مجهولی
سلام دارم خخ
اقا ته ریشش خ خوب شده خخخخ

پاسخ:
سلام خخخ
ی ساعت رو ته ریشه کار کردم بابا خخخ
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۷ اقای مجهول مجهولی
بینی  هم ک همونطوری مث خودم عملی  خخ
نه اقا بهتر از اونی بود ک فک کردم خخخ
فقط ی خرده کلم خربزه ای شده خخ

پاسخ:
خخخخ مرسی مرسی
اون محض خنده بود خخخ
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۴ سعید میرزابگیان
بدک نیست!
پاسخ:
منم نگفتم که نقاشیم عالیه!!!
همیشه اینجور نقاشی کشیدنم بد بود!!!!!!:-(
پاسخ:
اخییی!!!
منم نقاشیم بده دیگه... هرچی میکشم همونی ک دوس دارم نمیشه خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی