وب نوشته های یک من :))


اشتباه خوندم خو خخخ

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۴ ب.ظ

عاقا صبح ساعت11 از مدرسمون اس ام اس اومد که چهارشنبه22 تیر بیاین کارنامتونو بگیرین

خخخ من 22 تیرشو ندیدم هی بهشون فوش میدم چرا الان اس دادن دیر میگن به ادم 

ب مامانم گفتم پاشو بریم کارنامه منو بگیر من نمیام مدرسه هااا تا دم در راهنماییت میکنم فقط خخخ

تو راه ی لحظه گفتم بذار دوباره اسو ببینم دیدم ایوااای اینکه امروز نیس خخخ

هیچ چی دیگه رفتیم واسه مامان ی مانتو خریدیم

ب مامان میگن خوب شداا ب بهانه کارنامه میری واسه خودت خرید میکنی دیگه!!

اصن خوب شد کارنامه رو ندادن میترسم زمین افتاده باشم خخخ

معلم زمینمون خیلی عقده ای بود سوالا رو در حدی طرح کرده بود که سوالای قلمچی نسبت بهش در حد دو دو تا بودن خخخ

دعا کنین نیفتم خخخ

راستی اگه بالای 8 بگیرم مستمریم فک کنم 19 اینا باشه قبولم دیگه؟!خخخ

بعدا نوشت:

عاقا عصر دیدم از مدرسه باز اس اومد که با عرض پوزش اشتباه کردیم فردا بیاین کارنامتونو بگیرین خخخخ

بعد میگن چرا زود عصبی میشین؟؟

من الان عصبی نباشم؟؟

خودمو واسه هفته بعد اماده کرده بودم خخخ

۹۴/۰۴/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۳)

سلام.وبلاگ خیلی خوبی داری.یه سری هم به وبلاگ من بزن و کلی بخند.با تبادل لینکم موافقم لینکم کن و خبر کن.
پاسخ:
چقدر زود فکر تبادل لینک کردین؟؟؟
متاسفم نمیتونم خبرتون کنم:)
۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۶ اقای مجهول مجهولی
سلام دارم 
خخخ 
فلن خوش باش تا 22 تیر

دقیقا چرا همه معلمای زمین اینطورین؟
معلم زمین ما هم همینطوری بود 
چون درسشون مهم نیس و بچه ها جدی نمیگیرن میخان اینطوری خودشونو جدی بگیرن
پاسخ:
سلام
خخخ اس ام اس دادن گفتن فردا بیاین بگیرین
از بس عقده این نامردا
زمین اشتبانکنم 11یا13شدم!!!متنفرم ازش!!!!!
پاسخ:
منم همین حدودا شدم خخخ.منم متنفرم اه اه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی