وب نوشته های یک من :))


دوست خلم

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

عاقا من ی دوستی دارم خیلی دوسش دارم خیلی دختر باحالیه

مث خودمه هی مریض میشه خخخ

این دوستم سوال نمی پرسه نمی پرسه وقتی هم میخواد بپرسه چش سوال پرسیدنو درمیاره

اون سری (اردیبهشت بود فک کنم) اس زده بهم میگه

ادرار تو کلیه درست میشه مدفوع هم تو روده؟؟

خخخخ کلی خندیدم طوریکه مامان خواب بود از خواب بیدار شد

میگم اره دیگه پس میخواستی کجا تولید شن؟

میگه جلل الخالقققق من فک میکردم هر دو تو کلیه درس میشن

خخخخ اخه من ب این چی بگم؟!

اخه مدفوع تو کلیه؟؟!!خخخ

خلاصه روحم شاد شد انرژی گرفتم رفتم زیست خوندم خخخ

بعدا نوشت:

امروز مامانو فرستادم مدرسه بره کارناممو بگیره

مامان میگه خجالت میکشم الان کارنامتو بگیرم وای ب حالت اگه زمین افتاده باشیاا خخخ

عاقا قبوووول شدم خیلی خوشحالم خخخ

ولی عجب نمره هایی هس تو کارنامه خخخ تا حالا چنین نمره هایی تجربه نکرده بودم که اینبار تجربه کردم.

دیگه تنوع هم لازمه خخخ همش ک نباید ادم19-20 شه:))

۹۴/۰۴/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۲)

۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۰ اقای مجهول مجهولی
به به ب این سوال
شمام میگفتی نه تو مری ونای ساخته میشه خخخ


+ تبریک :
پاسخ:
خخخ تو مری و نای.اه اه اصلا تصورشم چندشه خخخ



+ مرسی
ازون بالایی ها ک چیزی بلد نیستم خخخ
ولی خدایی اینو دیگه منم بلد بودم

+مبارکهههههههههههههههه

پاسخ:
خخخخ منم میگم حداقل ما تجربی خوندیماا یکم ابروداری کن خخخ

+مرسییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی