وب نوشته های یک من :))


یاد شیطنتای مدرسه بخیر

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ

ی روز معلم فیزیکمون ی برگه بهم داد گفت برو به خانم...بگو ازش کپی بگیره

منم با اخم وتخم!!پاشدم رفتم

رفتم پیش خانم.. گفتم لطفا از این کپی کنین

از جاش بلند شد و اومد طرفم که برگه رو ازم بگیره

یهو افکار شیطانی ب افکارم هجوم کرد خخخ

همین که میومد پیشم پامو بردم جلو و ی کمی کجش کردم

که ی دفعه تعادلش ب هم خورد خخخ

و همین که بین زمین و هوا بود"اصلنم اغراق نیس خخخ"

و در حال پخش شدن روی زمین بود گرفتمش

گفتم ایوااااای چی شد خانم؟؟؟

گفت هیچی دخترم پام پیچ خورد

خخخ حالا ب زور خندمو جمع کردم که یهو منفجر نشم

از اتاقش که اومدم بیرون ترکیدم خخخ

رفتم کلاسمون دوستم میگه چرا میخندی؟؟

میگم هیچی بابا زدم معاونمونو پخش زمین کردم

الان که فکرشو میکنم می بینم خیلیم کار خوبی کردم خخخ

درسته طفلی با من کاری نکرده بود ولی ب کل کلاس که هی میومد حرص میداد

اخه شماها نمیدونین که مدرسه ما عین پادگان بود فقط سیم خاردارش کم بود خخخ

این معانمونم انگار پلیس بود و هممون مجرم خخخ

۹۴/۰۴/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۴)

سلام وب مفید و زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظرتو راجع بهش بدی 
منتظر نظرت هستم
با تشکر
پاسخ:
سلام.وبم مفید بود؟؟خخخ ینی چی؟ینی کلی مطالب اموزنده یاد گرفتین؟؟
اومدم وبت سیاه بود دلم گرفت خخخ شرمنده
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۵ تبلیغات اینترنتی

باسلام ودرود خدمت شما دوست گرامی

وبلاگ خیلی جالب وزیبایی دارید از خداوند متعال برایتان موفقیت همیشگی آرزومندیم

بنده یک سایت در زمینه تبلیغات اینترنتی ونیازمندیهای اینترنتی دارم وازشما دعوت میکنیم به سایت تبلیغات اینترنتی ما مراجعه کنید وماراخوشحال کنید همچنین در این سایت می توانید تبلیغات ونیازمندیهای خودتان را به صورت کاملا رایگان  وتبلیغات رایگان ثبت کنید.

ازشما درخواست میکنیم اگه امکان پذیراست لینک سایت ما هم در وبلاگ خیلی زیبا وقشنگ تون در قسمت پیوندها ولینک دوستان ثبت کنید تا کاربران عزیز باسایت تبلیغات ونیازمندیهای اینترنتی آشناشوند

عنوان لینک : تبلیغات اینترنتی

لینک : http://niazgoo.com/index.php

تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی رایگان سایت تبلیغات اینترنتی درج آگهی رایگان درج آگهی رایگان در اینترنت درج آگهی رایگان اینترنتی

پاسخ:
سلام
من نیز از خداوند متعال برای شما آرزوی موفقیت دارم
عاقا دلت خوشه هااا اینجا مگسم پر نمیزنه بعد بیام لینکت کنم؟خخخ
ولی چون خیلی دل رحمم نظرتو تایید میکنم همه ببینن خخخ
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۲ اقای مجهول مجهولی
خخخ
خیلی خبیس میباشی همین 

طفلی بتم گفته دخترم
اخ اخ 
پاسخ:
نخیرم خیلیم دختر خوبیم
اون طفلی به همه میگه دخترم 
آیا قصد اخراج شدن داری؟؟
پاسخ:
بله بله خخخ
نه خو ولی گاهی ی شیطنتم لازمه دیگه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی