وب نوشته های یک من :))


وااای مردم از استرس

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

امروز رتبه تک رقمیا معلوم شدن

پس تا شبم رتبه های ما میااد

خداااا دارم می میرم

تا حالا اینجوری نشده بودم

دستام دارن میلرزن

الانه که بمیرم فک نکنم تا شب زنده بمونم خخخخ

الان چجوری مامانو آماده کنم

نیم ساعت پیش دوستم گفت اخبار اعلام کرد سارا همتی اول شده

خوش ب حالش واقعا

من ی معلم زیست داشتم این سارا با اون میرفت کلاس احتمالا

تو یکی از ازمونا دیده بودمش میگفتن خیلی باهوشه

ی ازمون ژنتیک داشتیم من شرکت نکرده بودم 

ولی استادمون میگف فک نمیکردم کسی بالای90 بزنه

ولی این سارا 96 زده بود فک کنم

خدایا هرچی صلاحمه همون بشه

فقط دل مامانم نشکنه

من مهم نیستم

خودت میدونی که من چجوری خوندم 

خودت میدونی چقد گریه میکردم و استرس لعنتی نمیذاشت خوب بخونم

خداااااااا طاقت ناراحتی مامان بابامو ندارم

ینی میشه امسال قبول شم؟!!!!!

نمیدونم مغزم هنگ کرده..........



۹۴/۰۴/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۱)

۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۶ اقای مجهول مجهولی
سلام میدارم 
بچه هایی  ک تک رقمی دورقمی میشن
هم استعداد خارق العاده ای دارن 
هم ابزار مناسب
اره زاهدان هم داشتیم
ولی مطمین باش تو تهران فامیل داشته 
مطمین باش یه سال کنکورشو اومده تهران درس خونده 
بیش معلمای مختلف
نمیشه خود خوان بود و نتیجه کسب کرد 
همه چیزارو باید باهم داشت تا قبول شد

در مورد خودتم بسپار دسته خودش
پاسخ:
سلام
بله درسته رتبه های تک رقمی علاوه بر تلاش زیاد واقعا هوشزیادی دارن 
ابزار مناسب؟!!
خخخ الان کاظم قلمچی بود میگفت فقط تلاش دیگه هیچی نیاز نیس و حتما بیاین ازمونای ما
بعد توکلیم میگف تنها کتابو بخونین 100 میزنین تو کنکور خخخ

توکل ب خدا دیگه...هرچی صلاحه همونجوری بشه خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی