وب نوشته های یک من :))


جایی برای ماندن نیست

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

صبح از خواب بیدار شدم دیدم اس ام اس اومده که جوابا اومد

بدو بدو رفتم دست و صورتمو شستم پریدم پشت لپ تاپم

رفتم سایت سنجش با کلی امید و آرزو

ولی نشد

هنوزم دستام داره میلرزه

حتی ب مامانمم رتبمو نگفتم

ی درسم گند زد ب کل رتبم

میرم

میخونم برا سال بعد

خداا هیچی نخواستم ازت گفتم ب زور نمیتونم ازت چیزی بخوام

ولی دیگه این حق من نبود 

انتظار این رتبه رو من نداشتم اینو ب کی بگم

باورم نمیشه واااای

فقط اینو میدونم ک باید باید بخونم شده تا حد مرگ ولی میخونم

تنها چیزی که حرص منو بیشتر دراورد دوستم بود

بعد کنکور بهم زنگید گف خراب کردم و پشت میمونم

منم گفتم تا اعلام نتایج صبر میکنم ببینم چی میشه

ولی اون میگفت نهههه من خیلی بد دادم

الان اومده میگه رتبم شده2400 درسته خیلی خوب نیس 

ولی خیلیم بد نیس که اون همه دروغ ب من گفت

من از اونایی ک این همه سهمیه دارن نمیگذرم

ی همکلاسی داشتم 70 درصد سهمیه داش

این دوستمم که رتبشو گفتم 50 درصد سهمیه داشت

با این همه سهمیه اون رتبو رو اورده اگه سهمیه نداش چی میشد هه

خدافظ 




۹۴/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۴)

خدا از سلطان محمود بزرگتر است!

هر چقدر هم مشکلات و موانع برای قبولی در رشته دلخواهت وجود داشته باشه امیدت رو از دست نده!

مشکلی نیست که آسان نشود

هانیه باید که هراسان نشود!

پاسخ:
مرسی از امیدواریتون
اره هانیه باید هراسان نشود...

۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۴ اقای مجهول مجهولی
سلام 
اصولا این تیپ ادما خیلی مزخرفن
خو ینی چی؟

هیچ رشته ای قبول نمیشی؟
پاسخ:
سلام
اره حالم از همشون بهم میخوره

هیچ رشته ای که نه..ولی میخوام بمونم پشت ی بار دیگه تلاش کنم
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۲۵ اقای مجهول مجهولی
خبری نیس ازت
پاسخ:
خودمم از خودم خبری ندارم...
ایشالا ک بهترین چیز ممکن برات پیش بیاد ...
پاسخ:
ممنونم.برا تو هم همچنین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی