وب نوشته های یک من :))


دوراهی

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

تو یه موقعیت بدی قرار دارم که تا حالا تجربش نکرده بودم

خیلی سخته ندونی چیکار میخوای بکنی

گفتم ی سال پشت می مونم و خوب میخونم

ولی انگار مامانم زیاد راضی نیس.بابام چیزی نمیگه ولی مامان.........

می ترسم پشت بمونم نتونم رتبه زیر500 بیارم واقعنم خیلی سخته اون رتبه رو اوردن:(

شنبه زنگ زدم از ی مشاور وقت انتخاب رشته بگیرم گفتن باید حضوری بیای

پاشدم رفتم دیدم اکثریت کسایی ک اونجا بودن حتی روزانه هم مجاز نشده بودن!!!!

واسه ده مرداد وقت داد گفت اصلا وقت نداره!!

اونجا یکم انرژی گرفتم خخخخ

ی دختره با عموش اومده بود

عموش میگفت همه ادمایی که اینجان معلومه که میرن پیام نور

منم عصبی شدم گفتم نخیرم اصلنم اینطوری نیس عاقای محترم

گفت مثلا تو رتبت چن شده؟؟50 هزار؟؟؟

گفتم نخیر رتبه من مثل شماها نیومده دوما ب شما هیچ ربطی نداره

خلاصه دختره با کلی اصرار رتبمو پرسید منم گفتم...

حالا دختره ول کن نبود انگار مثلا من رتبه یک شدم گیر داده که چند ساعت درس میخوندی؟

منابعت چی بود؟ چطوری میخوندی؟خخخخ

منم ب زور خندمو نگه داشتم که نخندم

دختره خیلی دیگه گیج بود میگفت سال اول هیچی قبول نشدم

ی سال پشت مونده بود که شاید فرجی شد ولی رتبش70 هزار اومده

میگفت فقط دانشگاه باشه دیگه بقیه چیزا مهم نیس

منم همچنان با تعجب نگاش میکردم

اونجا بود که فهمیدم بعضیا اصلا رشته واسشون مهم نیس

فقط میخوان برن دانشگاه که....استغفرالله...

اخه چه معنی میده این کارا..من اصلا درک نمیکنم کارای بعضیارو!!

دیروز داشتم رشته ها رو نگاه میکردم

یهو چشمم خورد به مهندسی اب و خاک خخخ

ب داداشم میگم این دیگه چیه؟مثلا چیکار میکنن

میگه خیلی رشته خوبیه حتی مثلا ب ی امضاتم پول میدن

بازار کار خوبیم داره

میگه ی دوس دارم که یکی از اقوامشون اب و خاک خونده میگه خیلی رشته خوبیه!!!

اخه من بعد این همه تلاش برم اب و خاک بخونم؟؟!!!

مسخرم نمیکنن؟؟

درسته من ب حرفای بقیه تا جایی که بتونم اهمیت نمیدم

ولی خو ادم اذیت میشه نمیگن که طرف علاقه داشته رفته این رشته رو خونده

میگن رتبش ب چیزی نرسیده مجبور شده بره این رشته!

.

.

.

.

.

خلاصه که الان خیلی سردرگمم نمی دونم باید چیکار کنم

از طرفی هم جناب مامان اجازه نمیده جای دیگه ای ب جز شهر خودمون برم:(


۹۴/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۲)

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۹ اقای مجهول مجهولی
سلام میدارم 
اخی اخی
حالا من هی میگم برو برستاری تو گوش نکن 

ها اکثرا واسه پسر بازی و دختر بازی میان دانشگاه اصن خخخ

طوری ک ترم اول قشنگ حس میکنی داری خورده میشی توسط نگاه های اطرافیان
البته من کلا هرجا میرم همین حسو دارم خخخخ

+مسخره کردن چیه 
تو ببین چ رشته ای ب کارت میاد


پاسخ:
سلام
حالا ببینم چی میشم موندم دیگه:(

ها اصن بیخود میکنن..اینا رو میشنوم میگم نمیخوام برم دانشگاه خخخ
بابا اعتماد ب سقف...خخخ


+ خو مسخره میکنن دیگه
فعلا که موندم چ رشته ای ب کارم میاد:(

به عنوان کسی که 2 سال  پشت کنکوری بوده پیشنهاد میکنم بمون!

من استدلالم این بود: آدم یه سال میمونه اما دیگه حسرت نمیخوره. دوحالت داره یا قبول میشم که این عالییییه و انگار نه انگار که یه سال موندم یا قبول نمیشم که در این صورت بعدا پشیمون نمیشمو به خودم نمیگم که اگه یه سال میموندم حتما قبول میشدم! جای هیچ حسرت و پشیمونی ای برای اینده م نمیذارمو

اما اگه موندی مثه یه مرررررد بمون! کم هم نیار باور کن اونقدرام سخت نیست چشم که رو هم بذاری میبینی زودی یه سال گذشت...

در نهایت هرجور وخدت صلاح میدونی

پاسخ:
منم میخوام بمونم ولی میگم که مامانم زیاد راضی نیس
ممنون از پیشنهادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی