وب نوشته های یک من :))


خستم..

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

امروز قراره مامان بزرگ مرخص بشه..

دیروزم زن عمو جووونم!!!خخخ ب مامان گفته ما می بریمش خونمون

گفته ما بزرگتریم فامیل چی میگه اگه نیاد خونمون

مامانم گفته باشه هرجور راحتین!!

دیروز رفته بودم بیمارستان

ی پرستاری اومد سرم مامان بزرگو وصل کنه

دو تا وصل کرد یکیشو بسته بود ک وقتی اون یکی تموم شد بیاد بازش کنه

بعد چند دیقه من دیدم اونی ک وصل کرده تموم شده

بدو بدو رفتم ایستگاه پرستاری ک بگم بیان اون یکی رو باز کنن

از بس این چن روزه رفتم بیمارستان و ایستگاه پرستاری ک اکثرا منو میشناسن!خخخ

تازه با یکیشونم دوس شدم خخخخ

من رفتم ایستگاه پرستاری ی دختره بود بهش ک سرم تخت8 تموم شده هاا بیاین اون یکی رو بازش کنین

گفت اون کمکی بوده هاا

منم قبلا روشو خونده بودم نوشته بود مترونیدازول..واسه عفونته دیگه اینو همه میدونن!

بهش گفتم خانم مترونیدازول بوداا دیگه نمیدونم کمکی بشه یا نه!!

خخخخ دخترم دیگه نتونست چیزی بگه گفت تو برو من میگم میان

دیدم همون پرستاره ک سرم مامان بزرگو وصل کرده بود داره میاد

گفتم خانم اون اقا بودااا بهش بگین زود بیاد

خخخ خوشم میاد این دختره حرص بخوره!!

ی نگاه محبت امیز یا شایدم من اینجوری حس کردم! کرد ب پسره

طفلی پسره هم خیس عرق بود..دلم براش سوخت!

گفتم خانم بهش میگین؟!

گفت بله حالا برو دیگه!!

منم برگشتم ولی خیلی حال میده بعضیارو عصبی کنیاا

اصن روح ادم شاد میشه خخخخ

عاقا این کارای خونه چقد سخته!!

دیروز ی عالمه کار کردم

عصر مهمون اومد خونمون(داییم اینا)

بعد ب زور مامان شام نگهشون داشت

مامانم اصلا حال نداشت غذا بپزه

خودم پختم! ولی این دفعه خوب بود

الان یکمی یاد گرفتم میتونم بپزم بدون سوزوندن و بریدن دست خخخ

امروز صبح ک بیدار شدم انگار کوه کنده بودم خخخ

تمام استخونام دردمیکرد

داداش میگه از بس تنبلی هیچ کاری نکردی وقتی کار میکنی اینجوری میشه دیگه

خلاصه این که خیلی خستم خخخ

الان قرار شده ی هفته مامان بزرگ پیش ما باشه

ی هفته پیش عموم ایناا

ولی کتر از ی ماه دیگه میرم دانشگاه

بهونه میارم کار میکنم خخخ


 


۹۴/۰۶/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۱)

۰۲ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۱۴ اقای مجهول مجهولی
سلام 
دیدی میگم بد ب دلت راه نده

ب سلامتی ایشالا خداروشکر ک بهترن :)


پاسخ:
اون موقع نمیشد خخخ
بله خداروشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی