وب نوشته های یک من :))


عروسی:(

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ق.ظ

اه ما امروز عروسی دعوتیم

من کلا از بچگی عروسی رو دوس ندارم خخخ

اخه ینی چی؟!بری 3-4 ساعت بشینی رقص اینو اونو نگا کنی یا هم خودت برقصی!!

اصلا هدف این کار چیه؟!

اگه تخلیه انرژی هس ک برن ی جایی مثل کوهی چیزی داد بزنن خالی بشن

یا مثلا میتونن برن شهربازی جیغ بزنن خخخخ

یا برن پینت بال خخخ

از دیروز مامان گیر داده ک باید بیای بریم

عاقا من دوس ندارم ب کی بگم اخه!!

دیروز رفتیم واسه من لباس بخریم

هرچی دیدم خوشم نیومد خخخ

کلا هر مغازه ای میرفتیم منو ک میدیدن از اون لباس گل گلیا هس؟!

از اونا پیشنهاد میکردن

منم کلا از طرح گل خوشم نمیاد

خلاصه با هزار مکافات ی کت دامن پیدا کردم

خوشگله ینی بد نیس:) خخخ

صب ک بیدار شدم ب مامان میگم 

مامان میام ولی با خودم هندزفری میبرم

اونجا داریوش و سیاوش گوش میدم خخخ

اخه اون همه ساعت بشینم اهنگ شاد گوش بدم؟؟!

ادم خسته میشه خو

باید ی تنوعی ایجاد بشه دیگه خخخ

ب داداش گفتم گوش ب زنگ باشه

هر موقع زنگ زدم بیاد منو بیاره خونمون

بعدش بشینیم فیلم ببینیم 

از الان فک میکنم ب عروسی حالم بد میشه خخخ

تازه جمعه هم عروسی دعوتیم!!

خخخ میدونم کسی نمیتونه منو درک کنه!

اکثر کسایی ک دیدم عروسی رو دوس دارن ب جز من!!

من کلا با همه فرق دارم خخخ

همین دیگه..برم ببینم چیکار میتونم بکنم شاید مامانو پیچوندم نرفتم خخخ



۹۴/۰۶/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۳)

۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۵ اقای مجهول مجهولی
اره خب عروسی داریم تا عروسی خخخ
اگه مختلط باشه ک دیگ بد نیس  ک 
پاسخ:
نه من کلا از عروسی بدم میاد فرقی نمیکنه چطوری باشه خخخ

یعنی دقیقا مث همیم 😄
منم از عروسی متنفررررررم 😣
ولی مگه این مامانا رو میشه کاری کرد... 😓
پاسخ:
واقعا؟
فک میکردم کسی نباشه ک از عروسی بدش بیاد..خوشحال شدم خخخ
مامان است دیگر...چ میشه کرد
دقیقا منم مث تو فک میکردم
من نیز خوشحال شدم که یکی پیدا شد که مث من باشه
خخخخ

میگم من از طریق وب آقای مجهول از همون اول وب شما رو میخوندما
فقط نمیدونم چرا کامنت نمیذاشتم
خخخخ
پاسخ:
خخخ پس از اشنایی باهات خوشوقتم:))

وای وای پس دیگه با من حرف نزن خخخ
عب نداره بابا راحت باش:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی