وب نوشته های یک من :))


عنوان ندارم!!

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

وقتی قراره ی جایی بری ک خوشت نمیاد باید کاری کنی ک بهت خوش بگذره!

دیروز ک رفتیم عروسی کلی خندیدم خخخ

ولی با مسخره کردن این و اون خخخ..خدایا منو ببخش

مثلا ی نفر عجیب غریب میرقصید!

طفلی فک میکرد رفته امریکا اینا خخخ

بعد من گفتم این حرکات فوق هالیوودی چن تا لایک داره؟!چنتااااا؟

حالا خوب بود چن نفر صدامو شنیدن کسی نفهمید خخخ

ی نفر لباسش قرمز بود بعد از پشت ی تور هم ب لباسش وصل شده بود

اومد ک برقصه منم گفتم شنل قرمزی وارد میشود خخخ

ی نفرم بود کپیه گربه چکمه پوش خخخخ

حتی قیافشم مث اون گربهه بودااا

این دهه هشتادیاا واقعا گودزیلاناا خخخ

ی دختر بود بهش میخورد مثلا سوم چهارم باشه ولی از بچه اون رفتارا بعید بود

رفت برقارو خاموش کرد اومد وسط خخخ

انگار مثلا رفتی پارتی!!

بعد دوستاشم اومدن وسط با انواع و اقسام رقصای عجیب غریب!!

عاقا روحم شاد شد خخخخ

یکمی خندیدم..الان ب این نتیجه رسیدم ک خوبه بعضی وقتا بری عروسی!

عاقا اخرای عروسی دیگه من خسته شده بودم کفشامو درآوردم 

بعد ی زنه کفشش 10 سانتی بود فک کنم محکم کفششو گذاشت رو پام

درسته جیغ نزدم ولی خیلی درد داشت خخخ

چشام پر اشک شد خخخ 

ابجی میگه هانیه گریه نکنیاا!!بچه شدی؟

خخخ منم ب زور خودمو نگه داشتم ک گریه نکنم خخخ

نامرد حتی ی معذرت خواهیم نکرد!

عروسو بگم..عروس همسن من بود ولی قدش خیلی بلند بود

تا حالا عروس اونطوری ندیده بودم!!

دقیقا مث بچه ها بود وقتی اومد ک برقصه اول اروم و خانومانه رقصید

ولی بعدش دیگه قاطی کرد خخخخ

دیدین مثلا یکی زیاد هیجان داشته باشی هی میگه یوهووو یا هووورااا

عروسم اونجوری بود خخخ

طفلی خیلی ذوق داش!!

ی دختره کنار من نشسته بود میگفت اخه تو این سن ادم عروسی میکنه؟!

این الان وقت بازی کردنشه..ببین چ حرکاتایی میکنه از ی عروس این رفتار بعیده!!

منم گفتم چی بگم والا!! خیلی عجله داش دیگه ب ما چه

ولی در کل خوب بود کلی خندیدم یکم روحیم عوض شد:)

۹۴/۰۶/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۲)

۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۳:۴۲ اقای مجهول مجهولی
سلام میشه
من اینجل کامنت داده بودم ولی هرچی چک کردم دیدم ت نشد پس نیومده خاک تو سر

باس بگم ک خخخخ
مسخره میکنی مسخرت میکننا خخخ
الان خواستی بگی عروس همسنته ک ینی بگی الان وقتت شده؟

نه از این خبرا نیس ههه
پاسخ:
سلام
عه؟نیومده!!پس من ب نشانه ی اعتراض چن روزی پست نمیذارم خخخخ

خو چیکار کنم مسخره کردن به از بیکاریست خخخ
نخیر.می بینی ک نوشتم بچه بود!!!
من اگه وقتم بشه خودم میگم خخخ 
واقعا که...

منم دلم عروسی میخواد :(((
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی