وب نوشته های یک من :))


بالاخره جوابا اومد!!

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ

شنیدین ک میگن خودم کردم ک لعنت بر خودم باد؟؟

الان حال و روز منه!!!

میگن وقتی قراره ی کاری بکنی اول خوب فکر کن 

ببین اخرش چی میشه بعد اونو انجام بده!

ولی کو گوش شنوا؟!

چرا من هیچ وقت نمیتونم یه تصمیم درست و حسابی بگیرم اخه!!

واعا با خودم درگیرم و نمیدونم باید چیکار کنم!

موقع انتخاب رشته دیقه نود تصمیمم عوض شد!

زود رفتم سایت سنجش ویرایش کردم!

جای شبانه و روزانه رو عوض کردم 

به امید اینکه شبانه قبول شم و بتونم پشت بمونم!

همینم شد...گیاه پزشکی تبریز قبول شدم!!!

از آزادم مامایی قبول شدم ولی گیاه پزشکی رو باون ترجیح میدم..

مامان گفته بود ک نمیذارم پشت بمونم

منم پیش خودم گفتم اگه روزانه قبول نشم میگم مامان ببین نتونستم قبول شم

بذار پشت بمونم خخخخ

ولی قبول نمیکنه که!!

منم الان موندم چیکار کنم

داداش میگه ک همزمان با دانشگاه کنکور بده..شانستو امتحان کن!

ولی اخ اونوقت سخت میشه خوندن واسه کنکور..

امروزم ابجی اومده بود خونه ما

مثلا میخواد ب من روحیه بده هااا

میگه هانیه روز اول دانشگاه انقد خوبه

انقد استرس داره..نمیدونی باید کجا بری

نمیدونی باید چیکار کنی

خلاصه ی حس جدیده..حتما برو تجربش کن!!

بعد میگه...هانیه ی فکری!!

واسه انتخاب واحد مثلا ب جای۱۶ واحد ۶ واحد بردار

اونوقت راحت تر میتونی بخونیشون

بعدشم میگه فوقش مشروط میشی دانشگاه پرتت میکنه بیرون!

بدتر از این ک نمیتونه اتفاق بیفته!!خخخخ

بعله دیگه ی همچین ادمی داریم ما تو خونوادمون!

نمیدونم من چم شده این روزا

از بچگی خیلی حرف میزدم و خیلی کم گریه میکردم 

اصلا حس و حالمو بروز نمیدادم

ولی الان برعکس شده!بعد کنکورم هی گریه میکنم خخخخ

البته فقط واسه کنکورمااا

از دیروز ک جواب انتخاب رشتمو دیدم گریه میکنم

انقد گریه کردم اشکام تموم شدن دیگه

داداش من معتقده هر رشته ای ک میری باید تلاشتو بکنی 

و خودتو نشون بدی..

میگه مهم پزشکی اوردن یا رشته های تاپ نیس که

مهم اینه که هرچی ک میخونی تو اون موفق بشی 

مهم اینه ک تمام تلاشتو بکنی

میگه از کجا معلوم تو این رشته بیشتر موفق شدی

ولی من نمیتونم خوب تصمیم بگیرم

بعضی وقتا فک میکنم خیلی کوچیکم و نباید برم دانشگاه

ینی واسم خیلی زوده خخخ

از بس ک مامان بابام گفتن بچه ای همین میشه دیگه

بعدشم من قیافم کم سن نشونم میده طوری ک کسی باورش نمیشه ۱۷سالمه

ابجی میگه وقتی بری دانشگاه هی حراست بهت گیر میده که کجا!!

اینجا جای بچه ها نیس عمو!!!خخخ

با این حرفا مثلا میخواد یکم بخندونتم

ولی من فعلا درگیرم ...


۹۴/۰۶/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
hanieh ..

نظرات  (۱)

۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۱ اقای مجهول مجهولی
سلام میشه
خو ب نظر من میرفتی مامایی خیلی بهتر بود ک 

ایشالا ک خیره
پاسخ:
سلام
اخه مدرک سراسری معتبرتره!اون ازاد بود!! همم اینکه از چن نفر پرسیدم گفتن خوبه

ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی